среда, 5 марта 2014 г.

Recomandări practice în cadrul întreprinderii la organizarea activităţii serviciului cadre şi resurse umane.


      Cîte ceva recomandări practice în cadrul întreprinderii pentru cadre şi resurse umane.  


LA ANGAJARE                                                                                     
- cererea,
- buletin de identitate (copie),
- carnetul de munca dacă exista (dacă nu are se scrie cerere pentru acordarea unui carnet     
      de munca nou),
- diploma de studii (copie),
- certificatul de naştere a copiilor minori (copie),
- CNAM; CNAS.(asigurarea, fondul social-cartonaşul galben)(copie),

Perfectarea actelor la angajare
-         Contractul individual de muncă,
-         Ordin de angajare,
-         Fişa personală MR2,
-         Scutirea de impozit,
-         Completarea carnetului de muncă (angajare, la sfîrşit carnetului IDNP;IDNO)
-         La angajare de făcut CNAM şi CNAS.
-         Aducerea la cunoştinţă despre măsurile de securitate şi a regulamentul intern al unităţii.
******
-         de înregistrat contractul individual de muncă în registru de evidenţă,
-         de înregistrat ordinul de angajare în registru de evidenţă,
-         de înregistrat scutirea de impozit în registru de evidenţă,
-         de înregistrat în lista angajatilor a regulamentului intern al unităţii,
-         de înregistrat în graficul concediilor de odihna anuale lista pers. programate pu 20___,
-         de înregistrat carnetului de mncă în rigistru de evidenţă a circulaţiei carnetelor de muncă.

La angajare – salariatul trebuie să semneze in urmatoarele acte:
-         Ordin de angajare,
-         Contractul individual de muncă,
-         Fişa personală MR2,
-         Scutirea de impozit,
-         Registru de evidenţă a contractelor individuale de muncă,
-         În carnetul de munca daca este deschis de (întreprindere),
-         Aducerea la cunoştinţă a regulamentului intern al unităţii,
-         Graficul – concediul de odihnă anual pu anul 20___,

La dosarul personal se anexeaza urmatoarele acte:
-         Copie a ordinului de angajare,
-         Copia contractului indivividual de muncă,
-         Buletin de indentitate,
-          Fişa personală MR2,
-         Cererea privind acordarea scutirilor la impozitul pe venit,
-         Certificat de naştere a copiilor minori.

Concediu de odihnă anual
-         Ordin de acordare a concediu de odihna anual,
-         De inregistra si in fişa MR-2,
-         De înregistrat în tabele de pontaj concediu de odihnă anual,
-         De înregistrat în registru de evidenţă a ordnilor pu concediu de odihnă anual.

Condcediu de maternitate
-         Cerere pentru acordarea concediului de maternitate,
-         Ordin de concediu de maternitate *(din data cînd expiră buletinul de bolă şi pînă la înplinirea vîrstei de 3 ani a copilului),
-         La ordin de anexat; cererea, certificatul de naştere,
-     Ordin de suspendare a contractului individual de muncă,
-         De înregistrat în tabele de pontaj - concediu de maternitate,
-         De înregistrat in registru de evidenta a ordnilor pu concediu maternitate.

****
      După expirarea concediul de maternitate pentru îngrijirea copilului pînă la vîrsta de 3 ani poate fii prelungit cu concediu suplementar neplătit pentru îngrejirea copilului în vîrsta de la 3 la 6 ani, conform art.126 Codul Muncii al Republicii Moldova.
Schimbarea datelor personale: (familia)
-         Ordin de schimbarea familei- anexă: buletin de identitate,
-         De schimbat familia în tabelul de pontaj,
-         CNAS - schimbarea datelor personale,
-     CNAM - schimbarea datelor personale.

Schimbarea salariului  STATE PERSONALE
-         La schimbarea salariu se emite un ordin pe state personale privind urmatoarele schimbari a slariului,
-         Acord adiţonal închiat între salariat şi angajator privind schimbarea salriului,
-     Acordul adiţional de înregistrat în  registru de evidenţă a contractelor de muncă,
-         În fişa personală MR2 de indicat ordinul şi data la  care a vut loc schimbarea salariului.

Perfectarea actelor la demisie şi concedierie
-         Ordin de demise/concediere
-         Completarea - carnetul de muncă privind demisia/concedierea
-          De semnat în rergistru de evidenţă a carnetelor de muncă.
-         CNAM  demise/concediere.
-         De înregistrat în tabele de pontaj demisia/concedieria – din data următoare a zilei de demisie sau concediere.
-         De înregistrat ordinul in registru de evidenţă.




P.S. dacă sunt altele recomandări şi sugestii practice puteţi scrie comentariu mai jos.

Комментариев нет:

Отправить комментарий